مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:452021-01-03ورزشي

لیگ برتر والیبال|هراز موتور پیکان را خاموش کرد


تیم والیبال هراز آمل در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از سد حریف خود گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، از هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران و از ساعت 14 تیم های لبنیات هراز و پیکان تهران در خانه والیبال مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان بهروز عطایی با ارائه یک بازی بی نقص توانستند 3 بر صفر پیکان پرستاره را شکست دهند.

ست اول را دو تیم نزدیک به هم در امتیازات ابتدایی آغاز کردند، اما پس از وقت استراحت فنی دوم این لبنیات هراز بود که با تسلط بر جریان بازی ست نخست را 25 بر 19 از آن خود کرد.

ست دوم هم مانند ست اول نزدیک آغاز شد و حتی در برخی امتیازات پیکان از هرازی ها سبقت گرفت اما این برتری پایدار نبود و در ادامه باز هم این لبنیات هراز بود که موفق شد در امتیازات حساس نتیجه را به نفع خود تغییر دهد و در نهایت25 بر 23 به پیروزی برسد.

ست سوم را پیکان بهتر آغاز کرد و در ابتدای کار از حریف پیشی گرفت اما باز هم این شاگردان بهروز عطایی بودند که بازی بهتری به نمایش گذاشتند و در نهایت موفق شدند با ایجاد اختلاف امتیاز نتیجه ست سوم را 25 بر 18 از آن خود کنند.

امروز و در حالی که بهروز عطایی عادل غلامی، فرهاد قائمی و عبدالرضا علیزاده را به همراه نداشت با ترکیب علی رمضانی، امین علوی، شهروز همایونفر ،عرفان جلالی نژاد، طیب عین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال|هراز موتور پیکان را خاموش کرد

لیگ برتر والیبال|هراز موتور پیکان را خاموش کرد